Πέμπτης...ταξίδια!!! Πέμπτης...book!!!

Η Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Πλατάνου Πρασινάδας σας καλωσορίζει στο ηλεκτρονικό βιβλίο της.

Ένα ηλεκτρονικό βιβλίο γεμάτο ταξίδια, εργασίες, ζωγραφιές, κείμενα, ποιήματα, σπαζοκεφαλιές, αστεία, εικόνες, γέλια, χαρές ...

Ελάτε να σας ξεναγήσουμε με κέφι και χαμόγελο...

Βίρα τις άγκυρες...

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013


Τι μπορώ να κάνω εγώ
για τη χώρα μου και την Ευρωπαϊκή Ένωση;


Ενωμένη μαζί η Ευρώπη θα σωθεί !


  • Θα γνωρίσω παιδιά από τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, θα γίνουμε φίλοι και θα βοηθάμε ο ένας τον άλλο.
  • Θα μάθω ξένες γλώσσες.
  • Δε θα πετάω σκουπίδια.
  • Όταν γίνω πρωθυπουργός της χώρας, θα μοιράζω λεφτά σε όλους.
  • Να μιλήσω στους μεγάλους και να τους ζητήσω να σταματήσουν τους πολέμους.
  • Θα κάνω ανακύκλωση.
  • Θα διαβάζω.
  • Θα υπενθυμίζω στον μπαμπά να πληρώνουμε τους φόρους μας.
  • Θα κάνω εξοικονόμηση ενέργειας.
  • Θα αγοράζω ελληνικά προϊόντα.
  • Θα απαιτήσω τρόφιμα για τους πεινασμένους, στέγη για τους άστεγους, φάρμακα για τους αρρώστους.
  • Θα αγοράζω ευρωπαϊκά προϊόντα.
  • Δε θα σπαταλώ νερό.
  • Θα επαναχρησιμοποιώ τα ρούχα που μου δίνουν άλλοι και θα δίνω τα δικά μου σε μικρότερους.
  • Δε θα σπαταλάω τα χρήματά μου.
  • Θα κάνω χαρούμενους τους γύρω μου.
  • Θα σέβομαι το περιβάλλον με κάθε τρόπο.
  • Θα κάνω οικονομία στα καύσιμα.
  • Θα κυκλοφορώ με ποδήλατο ή με τα πόδια.
  • Θα γίνω εθελοντής.
  • Θα μοιραστώ τα παιχνίδια μου με άλλα παιδιά.




Π ρ ο β λ ή μ α τ α











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου